ННЦ Інститут аграрної економіки

tvarynnyctvo prohnozЗа прогнозом науковців Інституту аграрної економіки, у 2025 році виробництво продукції тваринництва зросте проти попереднього року на 1,5 % – до 216,6 млрд грн,у постійних цінах 2021 року, поінформував директор Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» академік НААН Юрій Лупенко, презентуючи чергову розробку наукового колективу установи «Прогноз виробництва сільськогосподарської продукції в Україні у 2025 році (лютий 2025 року)».

За його словами, 2025 року прогнозується збільшення проти торішніх показників обсягів продукції вирощування худоби і птиці – на 3,1 %, зокрема, за рахунок зростання обсягів продукції вирощування свиней та птиці.

Не зважаючи на втрати та виклики воєнного стану, спричинені повномасштабною агресією рф проти України, у 2025 році за рахунок нарощування поголів’я в усіх категоріях господарств на 1,0 % (зокрема, на підприємствах – на 2,6 %) виробництво птиці зросте проти показників мирного 2020 року на 6,2 %, перевищивши водночас результат 2024 року на 5,5 %, поінформував Юрій Лупенко.

Детальніше

 

seeds cornНаціональне насінництво за рахунок гібридного насіння національної та іноземної селекції, виробленого в Україні, продовжує нарощувати експорт насіння зернових та олійних культур. За 2024 рік його обсяг становив 122,6 млн дол. США, перевищивши показник попереднього року у 119,5 млн дол. США на 2,6 %, поінформував завідувач відділу інвестиційного та матеріально-технічного забезпечення Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», член-кореспондент НААН Олександр Захарчук.

За його словами, у структурі українського експорту насіння зернових та олійних культур традиційно домінує кукурудза, яка займає у ньому 96,5 %.

При цьому вже третій воєнний рік поспіль обсяги експорту насіння гібридної кукурудзи перевищують обсяги його імпорту, зауважив науковець.

Детальніше

 

pugachov 07_2020_01Торік Україна імпортувала продовольства на 7,8 млрд USD та збільшила імпорт майже на 10%. Є частина імпортних товарів, які не можна замінити, однак багато позицій є імпортозаміщуваними. Що потрібно аби Україна стала більше виробляти продуктів, які наразі імпортує? Які позиції можна замінити буквально за сезон та яким чином? Думками ділиться заступник директора Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», академік НААН України Микола Пугачов.

Загалом у 2024 році основними товарними групами імпорту агропродовольчої продукції в Україну були: риба і морепродукти – 929 млн дол. США, плоди, ягоди, горіхи – 866 млн дол. США, алкогольні та безалкогольні напої – 808 млн дол. США, різні харчові продукти – 549 млн дол. США, вироби з какао – 505 млн дол. США, тютюнові вироби – 490 млн дол. США, корми для тварин, залишки – 434 млн дол. США, насіння і плоди олійних – 430 млн дол. США.

Детальніше

   

roslynnyctvoЗа прогнозом науковців Інституту аграрної економіки, виробництво валової продукції рослинництва у 2025 році збільшиться проти показників 2024 року на 3,4 %, переважно за рахунок збільшення обсягів виробництва зернових та зернобобових культур, поінформував директор Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» академік НААН Юрій Лупенко, презентуючи чергову розробку наукового колективу «Прогноз виробництва сільськогосподарської продукції в Україні у 2025 році (лютий 2025 року)».

За його словами, у 2025 році очікується збільшення виробництва зернових і зернобобових культур до 60,0 млн т, що на 7,6 % перевищить торішні показники. Водночас обсяги виробництва основних олійних культур, окрім соняшника, у 2025 році прогнозуються найвищими за останні десять років.

Детальніше

 

moloko svynous_berezen_2Вже в березні поточного року ціни на молочні продукти знизяться. Про це розповів у коментарі Главреду провідний науковий співробітник відділу аграрного ринку та міжнародної інтеграції Національного наукового центру "Інститут аграрної економіки" Іван Свиноус.

За його словами, весна — це початок періоду "великого молока", оскільки більшість корів телиться, що призводить до збільшення пропозиції молока та молочних продуктів на ринку.

Крім того, зростання пропозиції молока за обмеженого попиту, зумовленого низькою купівельною спроможністю населення, призводить до зниження закупівельних цін на продукт незалежно від його сорту.

Детальніше

   

Сторінка 6 з 343

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>