ChickensУ січні-серпні 2022 року експорт продукції м’ясної групи збільшився проти відповідного періоду 2021 року з 519 млн дол. США до 624 млн дол. США, поінформував заступник директора Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», академік НААН Микола Пугачов.

Основною причиною цього стало  триваюче зростання вартості зовнішніх продажів м’яса птиці до 586 млн дол. США, що на 33 % перевищило минулорічний показник. При цьому в натуральному виразі експорт даного продукту скоротився на 10 % - до 264 тис. т.

За вісім місяців 2022 року найбільше продукції цієї групи – на 188 млн дол. США (30,2 %) – придбали Нідерланди, які протягом останніх років невпинно посилюють свої позиції.

На другому місці Саудівська Аравія із часткою у 27 % у загальному обсязі закупівель.

Значно менші закупки здійснюють Словаччина (5,8 %), Китай (4,6 %), Об’єднані Арабські Емірати (3,9 %), Польща (3,3 %) і Туреччина (3,2 %).

Загалом до названих країн експортується близько 78 % м’ясопродукції у грошовому обсязі, поінформував науковець.

Виходячи з існуючих темпів експорту м’яса птиці, наші компанії можуть не досягнути його рекордних минулорічних кількісних показників, однак за результатами 2022 року їхні доходи загалом збільшаться через суттєве підвищення цін на міжнародному ринку, підсумував Микола Пугачов.