iranexpoСпівпраця з Іраном – це можливості відкриття нових ринків для українських експортерів, особливо з огляду на закриття ринку Росії для України. Проте вітчизняним бізнесменам слід врахувати, що іранський ринок непростий, і підхід до укладання контрактів відрізняється від європейського, – зазначила старший науковий співробітник відділу зовнішньоекономічних зв’язків Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» Марина Лисак, інформуючи про Українсько-іранський бізнес-форум та Першу міжнародну виставку Iran Expo’2016, які відбулися 26-27 жовтня 2016 року у Києві в Міжнародному виставковому центрі.

Міжнародні експерти та делегати зазначили, що Україна – не тільки великий і перспективний ринок для іранських товарів, а й торгові ворота до країн Європи та СНД. Завдяки унікальному географічному розташуванню нашої держави, а також з огляду на чинні угоди про вільну торгівлю як з ЄС, так і з СНД, двостороннє співробітництво з Україною може бути дуже корисним для Ірану.

Іранські споживачі знають Україну за такими товарами, як соняшникова олія і метал, тому метою зустрічі іранських і українських бізнесменів було знайти спільну мову на виставці і скоординувати подальші шляхи співпраці.

У рамках заходу українські та іранські бізнесмени обговорили питання створення спільних підприємств і проектів в області промислової кооперації, а також співпрацю в інвестиційній сфері.

Проведення виставки Iran Expo’2016 – це перший крок в напряму розвитку економічного співробітництва між двома країнами, яке, на думку учасників заходу, має великий потенціал.

Організатори – Департамент міжнародних економічних зв’язків Торгово-промислової палати України та Hamkaran Tejarat Fartak, яка була заснована в 2016 році з метою організації міжнародних виставок, конференцій та пов’язаних з ними послуг у сфері експорт.